Razgovor s povodom – prof.dr. Refik Ćatić

Igra je zabavno sredstvo putem kojeg djeca najlakše uče o sebi, drugima i svijetu koji ih okružuje. Kroz igru djeca eksperimentiraju s pravim životnim ulogama i uvježbavaju različite vještine koristeći svoju maštu i kreativnost. Igra je od iznimne važnosti za dječji emocionalni, socijalni, intelektualni i fizički razvoj. Kroz igru djeca uče govoriti, hodati, jesti, ophoditi se s drugima i izraziti svoje potrebe i želje.

Princip učenja kroz igru može se primjeniti na djecu svih dobi – od beba preko djece koja uče hodati do starije djece. Potrebno je da bebe i mala djeca istražuju svim svojim osjetilima. Malo starija djeca prije će naučiti ako nešto sami učine nego da im se kaže kako bi se to trebalo napraviti.

Značaj korištenja igre u učenju:

  • Kroz igru djeca uče bolje.
  • Igra razvija dječju kreativnost i sposobnost rješavanja problema.
  • Igra bolje priprema djecu za učenje u školi.
  • Igra je zdrava. Unapređuje snagu, koordinaciju i razvoj moždanih aktivnosti.
  • Kroz igru djeca uče nove stvari i stječu samopouzdanje .
  • Društvene vještine koje djeca uče kroz igru pomažu im pri sklapanju prijateljstava.
  • Igra je pravo djeteta.

Kako se u mjesecu aprilu obilježava Svjetski dan igre, a igra je osnovica za pravilan psihofizički razvoj djeteta, odlučili smo nešto više o igri, načinima igre i igračkama saznati od našeg prof. dr. Refika Ćatića. Kroz ovaj razgovor sa povodom, prof. dr. Ćatić dao nam je uvid u osnovne vrste igara, razloge zašto je igra važna za djecu i šta je to terapija igrom. Sve ovo su važne informacije za buduće odgajatelje, nastavnike, pedagoge i psihologe koji bi trebali kroz rad sa djecom u svoju svakodnevnicu ukomponovati igru i tako saznati sve njene pozitivne strane.
Više o razvoju djece kroz igru pogledajte na našoj facebook stranici ➡️ https://business.facebook.com/eft.unt.ba/videos/197086402231565/

 

By |2021-05-05T10:02:23+00:00Maj 5th, 2021|Vijesti FRONT 2017|Komentari isključeni za Razgovor s povodom – prof.dr. Refik Ćatić

About the Author: