U proteklih dvadesetak godina, videoigre su od relativno jednostavnih, dvodimenzionalnih igrica prerasle u kompleksne 3D svijetove u kojima karakteri izgledaju kao da će svakog časa iskočiti iz ekrana. U skladu s tim i posao game dizajnera je postao komplikovaniji. Dizajner mora da poznaje operativne sisteme, metodologiju programiranja, algoritme, input/output i još mnogo toga, što bi moglo da se svrsta u neko opće informatičko znanje.Značaj dizajnera igara u savremenom društvu sve je vidljiviji i sve više mladih ljudi bira upravo Game dizajn kao zanimanje kojim se žele baviti.
Prateći svjetske trendove, danas je u organizaciji Mreže studenta na Fakultetu za tehničke studije održana radionica na temu Game dizajna. Kroz Game design radionicu, koju je vodio Kemal Grabus, student III godine na smjeru
Inžinjerska informatika Fakulteta za tehničke studije, studenti su zakoračili u virtualni svijet.
Na početku radionice, kroz kratku i zanimljivu prezentaciju dati su odgovori na osnovna teorijska pitanja vezana za „Game design“. Nakon teorijskog uvoda, uslijedile su upute za praktičnu primjenu teorijskog znanja. Svi prisutni, uz pomoć predavača, kreirali i svoju prvu jednostavnu video igricu što je bio poseban izazov koji su uspješno savladali.
Polaznici su vrlo zadovoljni tematikom, te su izrazili želju za održavanjem još ovakvih radionica iz oblasti
Game designa.